brimikshallon

Alla inlägg den 2 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 2 november 2018 08:23

 

Inte för att jag ett enda ögonblick inbillar mej, att detta är en superbild, för det är den inte..


Men jag tyckte björken hade så fantastiskt färg när solen sken på den, så jag kvickade mej fram med kameran innan solen gick i moln..


Jag har under dom tre (snart fyra) år som jag fotograferat digitalt, haft nåra fullträffar..  P l u s  betydligt fler 

otroligt usla bilder..


Den allra sämsta tog jag för lite mer än ett år sen.. Den är så himmelsskriade usel så jag bara  m å s t e  visa den:

 

Naturfotograferande är inte lätt.. Denna bild ska föreställa en ekorre i hasselsnåret på tomten.. Precis när jag knäppte försvann den lille rackaren in bland löven..


När det gäller naturfotograferande: det är betydligt lättare att fota  v ä x t e r..  D o m  håller sej iallafall stilla..


S t e n a r  håller sej  ä n n u  stillare.. 

 

Den  h ä r  bilden känner jag mej lite  s t o l t  över.. Klappervall nedom Listers huvud i maj i år.. Tala om att hålla sej stilla.. Den här vallen bildades under isavsmältningen för åtskilla tusen år sen..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards