brimikshallon

Alla inlägg den 15 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 15 november 2018 08:10


Jaha, säj den fröjd som varar beständigt:

 

Det är inte  s m å t t  jag förlorar heller.. 80 - 100 poäng är inte ovanligt.. Otur med bytena har jag också..


Sitter jag med en bokstavsrad med bara konsonanter, dessutom dubletter och nån triplett, och byter, och får en  n y  rad med bara konsonanter.. Desstom med dubletter och nån triplett.. Då börjar jag nästan tro på  t r o l l.. 


Eller så är det änglaskaran, som har bestämt sej för att lära mej  t å l a m o d, vilket i och för sej inte skadar..


Bryr jag mej.. Nja, egentligen inte.. Fortfarande tycker jag att det är ganska kul.. Den dag jag inte tycker det längre kommer jag givetvis att tacka för mej, och börja på nåt annat lika improduktivt..


Det är ganska märkligt förresten, att  j a g,  som hela livet sysslat med ord, både på svenska och utrikiska, är så oherrans dålig på wordfeud.. Lika usel är jag på mått och vikt.. 


Och trolleri.. Men  d e t  är en gammal historia, sen länge glömd och gömd bakom skammens rodnad..


Jag sitter här och drar mej till minnes mycket annat som jag har varit värdelös på under åren..


Kan bara erinra mej tvenne saker jag är verkligt bra på: laga sås och missa avtagsvägar..


Och vad är  d e t  att komma med när jag står inför "Pärleporten".. Det är för övrigt inte säkert att jag ens kommer dit.. Åker förmodligen förbi avtagsvägen och hamnar nån helt annanstans.. 






















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards