brimikshallon

Alla inlägg den 8 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 8 november 2018 07:17


--Inte visste jag att du är  b e g å v a d.. Yttrandet är Kenzos.. B e g å v a d,  sa han, gäspade och somnade..


Saken är den, att han fick följa med Agneta och mej till Stiby i går.. Och så slapp han kopplet.. Under hela promenaden.. Det var väl detta han menade med begåvad..


Alla dom goda  d o f t e r n a,  som han sniffade och sniffade och  s n i f f a d e  gjorde honom alldeles  l y r i s k.. (För att inte säja yr i huvet)..


Det är tydligen  t r ö t t s a m t  att ta in så många dofter på så pass kort tid (c:a 40 minuter), för stora, lilla hunden sov resten av dagen.. Var bara ute ett par korta kisserundor..


Den infernaliska  r y g g v ä r k e n,  som förmörkade blandannat min födelsedag, håller på att ge med sej.. Tack vare tre faktorer: sjukgymnasten på vårdcentralen, Pernillas värme-och massagebädd (Dit ska jag gå i dag) samt mina snälla grannars mirakelsalva:

 

Jag kanske  b l i r  i skick för  t a n g o  trots allt..










Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards