brimikshallon

Alla inlägg den 24 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 24 november 2018 08:43


I fyra veckor har Kenzo bott här, men nu är det slut.. 


Hans mänskor kom och hämtade honom i går kväll.. Två dagar tidigare än jag väntat.. Glädjen var stor både hos vovven och hans mänskor.. 


Jag var glad att kunna överlämna honom i bästa skick, och dom verkade belåtna med mitt arbete..


L i t e  tomt är det dock efter honom.. Kommer på mej med att lyssna efter alla dom goa ljud en hund gör.. 


För ganska många år sen dök det  h ä r  föremålet upp i handeln:

 

Just det..  S p i k m a t t a n.. Om man låg på den en halvtimma då och då skulle man må så bra såå.. Framför allt skulle  r y g g e n  må bra..


Eftersom jag redan på den tiden hade ont i ryggen lite då och då  köpte jag givetvis en spikmatta..


Jag minns att jag ganska omedelbart föll i sömn så snart jag lagt mej till rätta. 


Häromdan letade jag reda på spikmattan (Märkligt nog hade jag inte gjort mej av med den) och i morse la jag mej på den.. Och föll omedelbart i sömn..


Om den gjorde nån nytta  d å  minns jag inte.. Om den gör nån nytta  n u  kommer väl att visa sej så småningom.. 


Som  s ö m n m e d e l  fungerar den emellertid alldeles  utmärkt..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards