brimikshallon

Alla inlägg den 15 november 2019

Av Kerstin Frithiof - 15 november 2019 12:39


Jominsann.. Jag  k ö p t e  iallafall nåt på ullresan: en magnetisk madrass (Ja, ja.. Jag  v e t  att det låter stolligt)..


Agneta handlade en hel del, och vi fick ta min madrass på samma nota, vilket gjorde den åtskilligt billigare..


Enligt försäljerskan ska magnetiska madrasser var  y t t e r l i g t  bra för hälsan.. Alla gamla krämpor ska försvinna som snö för sol..


Blir min ryggvärk bara  a n i n g e n  bättre ska jag vara jätteglad.. Benet bekymrar mej inte ett dugg längre.. Det verkar vara hur läkt som helst.. 


I dag har jag och Agneta varit på Stiby, och det gick bra.. För en gångs skull hade Agnta ingen  h u n d  med sej, och det kändes lite tomt.. Men som kompensation mötte vi en ståtlig Sankt Bernhard.. 


Det såg riktigt roligt ut när jättehunden sprätte och nosade precis som en  l i t e n  hund..


Just nu  l u k t a r  det väldigt gott i mitt kök.. Lag lagar en  l i t e n  sats kalops, och anrättningen lär vär vara klar om nån timme..


Jag kunde inte låta bli att ta en bild på min matlagningsplats med alla dess burkar och flaskor.. Allt i en salig röra.. Det   g ö r  ingenting, att det är lite rörigt.. Jag hittar  p r e c i s  det jag behöver  n ä r  jag behöver det.. Det är samma sak med bokhyllorna.. Jag hittar där också..

 
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards