brimikshallon

Alla inlägg den 28 november 2019

Av Kerstin Frithiof - 28 november 2019 08:33


Ibland talar datorn om, att man kan gå tillbaka och se vad man åstadkommit på facebook för precis ett år sen.. 


Det gjorde jag för ett stund sen, och fann, att jag svarat på en fånig enkät, och fått veta att jag var till 97 procent  s k i t s t ö v e l.. 


Enkäter tror jag numera  i n t e  på..


En gång på en utbildningsdag i skolan svarade jag på en sådan, och fick svaret, att jag borde överväga att byta jobb..


Jag blir alltid så glad, när jag får en hälsning från nån obekant, som läst vad jag skrivit på bloggen.. Det fick jag för en stund sen.. Tack Jammar.. Vet att det värmde..


Klockan är 8:45 och det är fortfarande  n ä s t a n  mörkt.. Det känns som att sitta insvept i en kall och våt filt..


Fast.. d e t  är kanske precis lagom åt nittiosjuprocentiga  s k i t s t ö v l a r,  som dessutom fått rådet att byta jobb..

 

Här testar jag att fotografera  n a t t f l y n,  som försöker ta sej in i värmen..


Kortet togs för tre år sen och tröjan har jag fortfarande på mej varenda dag.. Den är trådsliten, men trivsam.. Ibland tänker jag, att jag borde kasta den, men hur det är, så har jag inte  n ä n n t s.. Trots att jag har flera andra tröjor, snygga sådana.. Tja..



















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards