brimikshallon

Alla inlägg den 23 juli 2020

Av Kerstin Frithiof - 23 juli 2020 08:17


Amisa.. Tack för hälsningen.. Din vänlighet fick mej att känna mej bättre..


Jag   m å r  emellertid redan mycket bättre.. Ett par dar till i relativ stillhet får jag dock ta, o m  det skulle vara så att hjärncellen har blivit omskakad och behöver sansa sej..


Märkligt.. Idag har jag  i n g e n t i n g  att förargas över.. Har det månne nåt att göra med vurpan..


Det verkar bli en solig dag.. Fast det blåser.. Grannbarnen från förr, U., R. och jag ska träffas i eftermiddag och äta tillsammans.. U. har beställt bord i Köpmannagårdens trädgård.. 


Ett  s o l b o r d  har hon beställt.. Tja,  b o r d  kan dom nog stå till tjänst med.. S o l  är kanske lite svårare att åstadkomma.. Den som lever.... Trevligt ska det iallafall bli.. Vi  b r u k a r  ha trevligt när vi träffas..


Jo,  c i t r o n p l a n t a n,  som jag visade häromdan, har börjat utveckla  b l a d,  och har fått sällskap.. Jag petade ner  t v å  kärnor och båda har grott..


Månne jag ska sätta lite flera och plantera en  h ä c k.. Mot sydväggen skulle det kunna gå, eftersom där har det aldrig varit nån frost.. D ä r  hade vi tillåmed ett persikoträd, min man och jag.. 

 














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards