brimikshallon

Alla inlägg den 2 oktober 2019

Av Kerstin Frithiof - 2 oktober 2019 13:41

Det är alltid roligt när nån för mej fullständigt obekant person skriver och har synpunkter på det jag skrivit.. Tack, tack signaturen Göran..


Signaturen hade  o c k s å  ett förflutet i bruna manchesterbyxors sällskap, och så nämnde han V-jeans och platåskor dessutom..


Jag vill minnas att  a l l a   byxor var vida nertill även om dom inte hade V-skärning.. Platåskor var för mej en omöjlighet med tanke på min resliga gestalt.. Att jag dessutom alltid varit en  s n u b b l a s  hade inte gjort den sortens skor precis lämpliga.. Heller...


I morse tänkte jag att jag skulle ta ett kort på mina skära sensommarblommor.. Dom jag fick av min förra kollega Kristina.. 


Kameran  v ä g r a d e,  och sa att minnet var fullt..


Jag iväg till Bromölla där jag köpt kameran och bad om hjälp..


En vänlig dam frågade om jag hade "back up" på innehållet, men eftersom jag inte begrep vad hon frågade om, och inte ville erkänna min okunnighet, sa jag att  d e t  hade jag..


Hoppas jag sa rätt nu.. Kameran  f u n g e r a r  igen och jag har tagit en bild på blommorna som var tänkt:

 














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards