brimikshallon

Alla inlägg den 21 oktober 2019

Av Kerstin Frithiof - 21 oktober 2019 14:01


Jag blev så glad när jag öppnade min blogg för en stund sen och fann, att Diana, som jag saknat och trott  vara bortkopplad, hade skrivit om  s i n a  problem att hitta  s i n  bil på obekanta platser.. 


Då är vi iallafall  t v å  om problemet.. Heja, heja.. 


Häromdan sprang jag på den här märkliga växten:

Nä, det är inte en gran..  Det är två enebuskar som har flyttat ihop.. Märkligt..


Idag har jag varit på lasarettet och mätt min bentäthet.. Till en sån undersökning kallas alla, som har haft en benfraktur..


Osteoporos kallas benskörhet på fint språk.. Det lärde jag mej på lasarettet idag.. Vad det än kallas så hoppas jag att jag inte har det.. 


När jag kom hem klippte jag upp en korv bruna bönor och satte på nåra skivor fläsk.. 


Å så satte jag mej vid datorn..


Å då brände fläsket vid.. Rent  k r e m e r a d e  blev dom stackars skivorna.. Men  b ö n o r n a  gick att äta.. Dom var tillåmed  l ä c k r a.. Men, vem har sagt, att man måste äta fläsk.. 














Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards