brimikshallon

Alla inlägg den 6 oktober 2019

Av Kerstin Frithiof - 6 oktober 2019 08:42


I natt kom frosten och det betyder, att vissa rötter och knölar måste räddas.. (Anna, här finns massor att hämta.. Du behöver inte bli nån master criminal, utan kan komma i dagsljus med spade försedd)..


En del måste bäras in, och hur  d e t  ska gå till har jag svårt att fatta.. Agapantusen, som stått i sin kruka flera år och aldrig blommat lär jag få dela upp i småplantor.. D ä r  finns att hämta, Anna.. Där och och i hela trädgårn..


I min trädgård flyttar ständigt nya invånare in, så det är inte mer än rätt, att andra får flytta ut..


Nu har jag lärt vad Back up betyder.. Tyvärr har tydligen en massa bilder försvunnit ut i luften, men, so what.. Jag kan ta nya..


Igår var jag på marknad i Sölvesborg och köpte mej ett par fårskinnstofflor..

 

Dom här blir varma och goa i vinter..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards