brimikshallon

Alla inlägg den 18 mars 2020

Av Kerstin Frithiof - 18 mars 2020 08:22


Först och främst vill jag tacka signaturen Elin för hennes kommentar till mina bestyr med brödbaket.. 


Hon tyckte det var roligt att ha följt processen, och det tycker i sanningens namn jag också..  L ä r t  mej en hel del har jag gjort, och  d e t  kommer jag att praktisera vid nästa bak..


Igår eftermiddag skulle jag egentligen har varit hos frisör Pia och snyggat till mej, men, med tanke på pestpandemin ringde jag återbud.. Det uppskattades, och sen satt jag och kände mej  ä d e l  i flera timmar..


Till skogen for jag emellertid.. Med Agneta och vovven Solveig.. (Jag kan inte bara skriva Solveig  u t a n  att tala om att det är en  h u n d.. Folk kan ju tro att det är en mänska annars)..

 

Jo, men visst är det en  h u n d.. Liten till formatet, men med ett  s t o r t  ego försedd..


Ett besök i mataffären hann vi med också.. Jag hamstrade  i n t e,  men behövde köpa papper, vilket jag skulle ha gjort ändå..


En påse  ä p p l e n  lyxade jag till med iallafall..

 

Vore jag en duktig och estetiskt begåvad husmor, lade jag upp äpplena vackert och konstnärligt på ett tjusigt keramikfat.. Nu är jag inte estetiskt begåvad och nåt tjusigt keramikfat äger jag inte.. S å  äpplena får ligga kvar i påsen tills dom blir uppätna..










Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards