brimikshallon

Alla inlägg den 25 mars 2020

Av Kerstin Frithiof - 25 mars 2020 08:21


Låt mej börja med att tacka signaturerna Amisa och Marita för trevliga kommentarer.. Tack, damerna.. Era inlägg  värmde..


Under en tid har det på facebook dykt upp  m y c k e t  ungdomliga porträtt av vänner och bekanta.. Och så har det stått som rubrik "utmaningen antagen".. Jag har förgäves brytt hjärnan med vad i all världen  d e t t a  kunde betyda.. 


Nu vet jag.. Efter att ha skänkt ett "like" till underskönt porträtt av en kollega, (Jo då, hon ser fortfarande bra ut.. Hon så väl som alla andra som accepterat utmanigen) blev jag utmanad av  h e n n e.. 


Om jag, som ibland kan vara  f r u k t a n s v ä r t  trögtänkt, i min tur får nåra "likes"  ska  j a g  utmana likesarna..


Nån slags  k e d j e b r e v  utan pengar alltså..


Jodå, jag har satt in ett underskönt porträtt jag också.. Ja Jisses..

 

På den tiden bar jag glasögon hela tiden.. Just dom här var väldigt populära i nån slags sköldpaddsimitation.. Och hängde på var och varannan näsa..


Numera behöver jag glasögon bara när jag läser eller handarbetar.. Tack för det..


Solen skiner och det betyder promenad.. I går promenerade jag med Agneta och Solveig (hund) på Stiby.. Kaffekorg hade vi också med oss.. Det är det inte så ofta vi har, men i går passade det otroligt bra i det vackra vårvädret..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards